TAKAFUL IKHLAS AWARD

TAKAFUL IKHLAS AWARD

TESTIMONI

"Setelah 3 bulan baru saya mengambil keputusan untuk menyertai pelan Takaful Ikhlas ini. Namun setelah di jelaskan oleh En Khairul Rizal pentingnya perlindungan saya berasa amat bersyukur kerana telah mengambil pelan Takaful ikhlas ini pada usia yang muda, ini kerana usia yang muda premium yang di bayar rendah tetapi dengan jumlah perlindungan yang tinggi. Buat anda yang masih belum mempunyai perlindungan Takaful Ikhlas, silalah bertindak dengan segera, sediakan Payung sebelum hujan... jika tiada musibah kita masih mendapat pulangan di usia Tua nanti"


Munzir
Polisi no : 88200521161240
Shah Alam, Selangor


“Sesungguhnya lebih baik engkau meninggalkan waris-warismu orang yang kaya daripada engkau tinggalkan mereka dalam keadaan meminta-minta.” •
(Riwayat Sa’ad Bin Abi Waqqas)






"Saya menyertai Pelan Takaful Ikhlas Pada tahun 2005 dan sehingga sekarang. Paling menarik wakil Takaful Ikhlas menghubungi saya melalui sms untuk sampaikan ucapan 'Selamat Hari Raya' atau menyampaikan info terkini dari Takaful Ikhlas. Secara Purata saya berpuas hati dengan layanan yang diberikan oleh wakil tersebut. Tambahan pula saya pernah membuat tuntutan dan semuanya selesai dalam jangka masa kurang dari sebulan. Terima kasih buat wakil yang sanggup melapangkan masa menyampaikan info mengenai Takaful Ikhlas. Ingatlah, Pilihlah agen yang benar-benar berkelayakkan dan amanah dalam menjalankan tugasnya. Lihat cek saya ini sebagai bukti yang saya pernah membuat tuntutan dari Takaful Ikhlas dan semuanya berjalan lancar."





Fatimah Rubaizah
Polisi no : 88200421072857
Batu Caves, Selangor.



Pada Mulanya saya mengambil premium pertama dengan bayaran RM110 per bulan. Namun berkat kesabaran wakil Takaful Ikhlas ini yang sering memberi informasi pada saya akhirnya mengambil polisi kedua dengan Premium RM90 per bulan. Pada pandangan saya ini adalah pelaburan yang berbaloi kerana di samping menyimpan saya mendapat perlindungan. Saya berasa selesa sekarang ini, dengan perlindungan Cacat kekal , kemalangan , penyakit Kritikal dan lain-lain perlindungan lagi, semuanya ini terdapat dalam polisi Takaful Ikhlas saya. Paling penting 'Takaful Ikhlas' adalah tempat untuk anda di bantu ketika MUSIBAH menimpa. Jadi... buat anda yang masih belum mempunyai perlindungan atau ingin menambah Jumlah Perlindungan anda, jangan berlengah lagi... lakukan sekarang sebelum kita terlambat nanti. Salam buat semua pembaca....

Fariz
Polisi no : 88200421075092 / 88200421072844
Kota Kemuning, Shah Alam