• IKHLAS SAVINGS TAKAFUL

    IKHLAS SAVINGS TAKAFUL merupakan pelan berbentuk pelaburan yang menyertakan keuntungan yang akan diagihkan kepada para peserta. Ia merupakan pelan unggul yang menyediakan dana simpanan, memberi pulangan ke atas pelaburan dan turut menawarkan perlindungan kepada peserta. Pelan ini direka untuk mengoptimumkan kadar pulangan terhadap pelaburan kepada peserta..

  • IKHLAS EDUCATION TAKAFUL

    IKHLAS EDUCATION TAKAFUL direka khusus untuk menyediakan jaminan jangka panjang demi masa depan anak anda bagi memastikan keperluan pendidikannya terjamin..

  • IKHLAS Premier Investment

    IKHLAS Premier Investment-Linked Takaful memberikan anda ketenangan fikiran dengan perlindungan kewangan yang sewajarnya menerusi pelaburan di dalam mana-mana 3 dana pelaburan kami, iaitu Dana Pertumbuhan, Dana Seimbang serta Dana Pendapatan Tetap..

  • IKHLAS Wanita Takaful

    Dengan sekian banyak cabaran yang dihadapi oleh kaum wanita di sepanjang kehidupan, maka adalah penting mereka dapat menanganinya dengan fikiran yang tenang. Kami di Takaful IKHLAS telah mereka IKHLAS Wanita Takaful sebagai penghargaan terhadap wanita hari ini yang moden dan dinamik..

  • CAR REPLACEMENT

    Hanya ikut 3 langkah mudah dan sebuah kereta ganti sementara akan diserahkan kepada anda jika berlaku kemalangan atau kecurian terhadap kereta anda. Dengan CRP, anda tidak perlu risau jika tidak mempunyai kereta sementara ketika menantikan kereta baru atau diperbaiki bagi meneruskan aktiviti harian anda..

TAKAFUL IKHLAS AWARD

TAKAFUL IKHLAS AWARD

Sorry, the page you were looking for in this blog does not exist.
Sorry, the page you were looking for in this blog does not exist.